NEJ MEN VAD ÄR NU DETTA?

Ella är tillbaka! Nej inte riktigt kanske, men tänkte skriva till er alla som fortfarande kollar in min blogg i hopp om att jag ska börja igen. Kan lova er att det kommer ske också, måste bara fixa min dator, vilket man måste ha pengar till !!

Sitter hos min syster nu iallafall, Diana, jag tar det lilla lugna medans dom sjunger singstar. :) Vet inte vad jag ska skriva om riktigt, har ju inte bloggat på vääldigt länge! Mestadels har jag jobbat, njutit av värmen, festat lite då och då, tagit hand om en hund som dog på fredag natten, vila i frid Daisy! Tänkte ta och försöka uppdatera lite oftare så det slipper bli sån här bloggtorka liksom, haha.. aja ska vara social nu. Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0