Vad har hänt?

Just nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på hööög musik, medans Emelie snackar i telefonen med Freddie (hennes pojke). Vet inte vad jag ska hitta på, tråkigt ju. Så tänkte jag kunde skriva lite kort till er vad jag har gjort här..

* Shoppat kläder, helnöjd med mina inköp.
* Käkat tacos två ggr.. kan aldrig bli för mycket !!
* Gosat med katter - fått allergisk reaktion, mys ;)
* Åkt runt i "stan" och sett andra delar av Norrköping
* Sovit halva dagen och tyckt det vart underbart..
* Ätit fruktansvärt mycket godis, hihi. Busigt va?!
* Spelat bowling och förlorade såklart. :'(
* Kört sällskapspel/kort med folket i norrköping
* Åkt spårvagn första gången i mitt liv!
* Lyssnat på denna underbara dialekt, älskarT

Ska ta och kolla film snart med gänget, puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0