let me move like a freak




Haha, bitchen som jag bor med hade GÖMT (?!) datorn för mig, men eftersom att jag är snäll och städar hela lägenheten så hittade jag datorn. Elakt av henne att försöka gömma den för mig.. inte direkt så att om jag skulle låna den att jag tar sönder den (peppar peppar!!) . Riktig ful stil iaf ;) Har som sagt städat lägenheten eftersom att den var ofräsch och så får jag ju gäster hit imorgon, ska ha Mary Kay - "party".. mobbat, yeah, tell me about it! Mina väner kommer iaf få testa på massa produkter och sedan så är det mys och snack efteråt.

Föresten, snygga bilder va? Duschade precis och gjorde mig fräsch inför kvällen! Ansiktmask och sådant. Nu måste jag ta och checka in facebook. Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0