Min läskiga dröm :(

God morgon på er,

Drömde en hemsk dröm inatt om att jag och min syster sprang för att skydda oss ifrån terrorister. :( Vårat land hade nämligen blivit attackerat. Super läskigt..  Anyway, vi sprang genom skogar fulla av snö.. sen hörde vi några som pratade och skrek och fickspringa åt en annat håll. Det värsta var ju såklart att det var snö och att dom därför kunde följa våra spår. Vi var såå rädda, men gav inte upp! Tillslut hittade vi en byggna, självklart sprang vi in i den och gick upp på högsta våningen.. Gick runt för att höra om vi var ensamma, vilket vi var tills vi märkte att dom hade följt våra spår då vi hörde deras röster. Jag sprang försiktigt rakt fram och gick in i en hiss (??) som fanns där. Såg då att Diana inte hade följt med, hon hade gått en annan väg. Och precis innan jag vaknar hör jag hur Diana börjar prata med dom och dom undrar vad hon gör här och varför hon är här. Så hemsk dröm eftersom att jag aldrig vet hur det gick för min syster :( Tur att det bara var en hemsk dröm, men det sägs ju att om man drömmer mardrömmar om andra, förlänger det deras liv. ♥

Älskar dig syster, ska inte låta ngt sånt hända dig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0