Jag är här, men inte länge till !




Hejsan på er, igår blev en icke-bloggandes dag! Hade för mycket annat att göra.. blev utgång igår iallafall, och det var en helt okej utgång. :) Idag åker jag till Norrköping, ska bli skit härligt !! Åker till min kusin som bor där, vi ska ha det sjukt jävla bra. Så himla länge sen man träffa sin darling.. Ni vet hon jag åkte till Gran Canaria med?! Hon ere ja, Emelie! hihi... tåget går från Flemingsberg 16:32 så måste åka hemifrån snart, typ vid kvart i fyra. Nu vet ni vad som händer iallafall, vet inte hur länge jag stannar i Norrköping men uppdaterar när jag är där.

Pussen från eran ella ♥

Kommentarer
Postat av: INFINITETERNITY

söt snygg chey

2011-03-03 @ 21:17:56
URL: http://infiniteternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0