Har varit mycket på sista tiden

Tog inga bilds igår så får bli en från förra Fredagen, påtal om Fredag så är det ju det imorgon! Helt sjukt va veckan går fooort.. Jag ska iallafall ut då med, till tresexti såklart ;) Man är ju guld där liksom. Har varit och hälsat på mami på sjukan idag iallafall, sen åkte jag hem sent som fan och ställde mig och städade halv tio på kvällen liksom.

 

AJA, nog om det. Igår var en sjukt bra kväll, sov inte hemma utan hos Dennis ♥ Det räddade hela min dag eftersom att jag verkligen inte ville åka hem, har ju bråkat riktigt mycket med den jag bor hos. Blir så irriterad och äcklad utav hennes beteende, trodde liksom inte folk var såna. Men tydligen... Nu sover inte hon hemma när jag är hemma så det är riktigt skönt !! Jaja, ska som sagt flytta snart, men vet inte vart. Vill inte bara TJA KAN JAG BO HÄR?! Min underbara vän har ju erbjudit sig men vill liksom inte tränga mig på och jag måste tänka igenom allt innan eftersom att det är verkligen inte "bara att flytta", det är så mycket mer än så. Nej nu ska jag nog läsa lite och sedan sova. Ska jobba imorgon och sedan vara pigg för utgång som sagt. Pussen


Kommentarer
Postat av: Em

Finns om du vill snacka <3

2011-02-04 @ 18:02:34

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0