DÖ SNÄLLA DÖ

aah!

är trött, har jobbat. skaaa jobba imorn.. vill dö! JUSTE, glömde jag säga att jag glömde mina saxar, byxor, medicin och annat i en FITTPÅSE, imorse när jag skulle kliva av bussen. Ja, jag har damp.. helt ärligt så kommer jag föralltid att hata väskor, påsar och all förvarings-skit man kan ha med sig när man ska någonstans. Jag skyller på allt förutom mig själv och det är för att jag var horigt trött och det var heller inte mitt fel. FITTA!
ursäkta, men jag får ju mina utbrott ibland som ni vet.


Btw. När man ringer till SLs kundstjänst så vill man inte sitta i 1timme och 36minuter, eller? Inte jag iallafall.. jag la bara på fittofonen och mejlade jäövlarna ist. Får väl se hur det går. FAN

ska sätta upp såna här över hela stockholm


Kommentarer
Postat av: em

Tråkigt gumman! Hoppas någon snäll människa hittat sakerna och lämnat in de.



Ta de försiktigt <3

2011-02-11 @ 07:38:14

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0