Big Brother... ?

Haha, ja niii ! Jag sa ju att jag skulle följa det här programmet slaviskt men har inte riktigt hållt vad jag lovat.. kollade på webben nu på det första avsnittet. Måste bara dö en stund... (lång paus) ... tillbaka! För det första är det fan inte en enda läckerbit som man kan checka in, förutom han nick eller va han kallade sig för.. men resten av han är ju ba patetiskt :P haha, trodde jag skulle dö när jag såg att typ hälften var över 30 liksom !! Sen att alla verkar vara helt urblåsta, vissa tror att dom är smartare än andra, vilket dom kan sluta med eftersom att dom är exakt lika outvecklade som resten av big brother sekten där inne.. men ja! Jag älskar ju intriger, drama och "äventyr" så kommer väl hålla mitt ord och sorgligt nog följa den här dokusåpan. hihi, pusss

haha och nu när jag såg bilden igen så tar jag tillbaka att jag tyckte den där stekaren nick (?!) va lite snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0