my heart is beating slow

Är själv nu, sitter här med tända ljus och lyssnar på musik som gör att man kopplar av. Hela helgen har varit mycket, mycket men bra såklart! Men skönt at bara tänka just nu.. tänka på mig och val jag gjort, varför jag valde att göra det och tänka på vad det ger för konsekvenser! Jag vet, obegripligt att förstå vad det är jag menar.. och låt det förbli obegripligt för vill helst ha det för mig själv.

Imorgon är en ny vecka och en ny månad, då sker några icke kul saker och självklart bättre saker, puss på er http://www.keepingyouwell.com/AHH/Portals/32/images/Events/heart.jpg


Kommentarer
Postat av: StaZia

Låter som en skön helg och du har allt planer för veckan ;)

2010-11-01 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0