Tycker du som jag, tycker du som jag

... så gör vi det en annan dag!

Känner mig väldigt fräsch här och nu! Har duschat, satte på mig rena myskläder, har bäddat och byt lakan m.m  i sängarna, småstädat lite som vanligt. Känns väldigt härligt, ska straxt hänga upp lakanen som jag tvättat och stoppa in en ny tvätt i maskinen. Sen ska jag nog ta mig en shake.

Bra val av mig att bara stanna hemma idag, behöver få vara ensam och känna av vad det är jag vill och inte. Behöver inte gå in på detaljer för tänker inte vara djup i varenda jäkla inlägg ;)
Nu ska allt det där jag nämnde ske, så puss på er!

http://lyckoland.blogg.se/images/2009/stdning_29489374.jpg

kanske ska ta och satsa på hemmafru stilen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0