Svar till Memme

Hej och Godmorgon, det blev inget inlägg efter VP igår och varför vet jag faktiskt inte. Menmen, nu är jag här så ni kan sluta lipa nu ;) Hihi, jag bara skoja! Nej men idag blir det samma gamla runda ner till Jobbtorget en timme och sedan hemmåt. KUL VA?! Haha, knappast.. fick iaf en kommentar igår från en vän som jag tänkte svara på. Here you go, skriver mer när jag är hemma från jobbtorget. Pussen

Memme  om
VP is the shit!:
OMG ELLI! Du har SÅ rätt!

Jag och Robin tittar och vi älskar den som fan också, men den är så jävla mindfuck uh. Känns som man får en hjärnblödning, vi skrattade båda två när jag berättade att du också tyckte det lol! :)

Tittar du på tv? Vilken säsong går? Kan hända att vi ligger lite före den.

Kramar & pussar<3

* Det ska självklart stå säsong och inte säsÅng

Kommentarer
Postat av: Memme

Samma här! Nästa kommer på torsdag! Längtar som fan!!! :D <3

2010-10-17 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0