Nu är det dags för den första shaken!

Godmorning!

Är pigg som en snigel (alltså inte alls pigg!).. skrev ju igår vad som händer idag och inga ändrade planer här inte. Ska snart dricka min shake och det är nästan lite så att jag inte vågar. Grejen är det att den faktiskt luktar gott (tog choklad smak) men det gjorde faktiskt den jag drack igår också lite grann! Ska jag våga?! JA det är klart jag ska, men frågan är när den där kommer vara uppdruken.. är den skabbig så sätter jag fingrarna på näsan och halsar i mig skiten fort!

Nu ska jag smaka............

.......... den smaka typ havregrynsgrötsmaken blandat med choklad, det här ska nog funka! Den var inte skabbig iaf som den här:
http://www.eapoteket.se/images/products/150x150/25-5135-20091020181032.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0