Mami my queen

Är det någon jag älskar över hela mitt hjärta så är det du mamma! Jag kan inte beskriva med ord hur underbar du är, du är den där mamman som bara finns i filmer eller drömmar. Tack för att du finns i min verklighet, för utan dig hade jag aldrig stått ut! Jag är under en sjukt jobbig period i mitt liv nu och vet att många underbara själar finns för mig men det känns så himla äkta på något sätt när du säger åt mig att kämpa, och när du säger att du vet att det är jobbigt. Jag kan berätta för dig hur jag mår, vilket jag nu gjort och du förstår och hittar alltid en lösning på mina olika problem som får mig att må bättre. Att du säger till mig när jag skriver att jag mår dåligt att du vill att vi ska ses visar att du är där, närsomhelst! Tack för att du uppfostrade mig till den jag är idag, du fick mig att förstå vad kärlek till vänner och familj är. Du fick mig att inse att jag inte är ensam, du fick mig till att vara tacksam för det jag hade och vara glad över att vi hade tak över huvudet.

Vi har inte haft det lätt i våra dagar, men det gör bara våra band så mycket starkare!!! Det gör bara att jag älskar dig ännu mer, kan knappast förstå vad jag hade gjort utan dig.. Förlåt om jag inte kan beskriva det tillräckligt men du är den finaste på denna jord och jag älskar dig förevigt. När jag tänker på dig ser jag bara ditt fina leende mamma, din underbara famn som bara mammor kan ha, din trygghet och din kärlek. Du har ett hjärta utav guld, platina och vad vet jag.. stort är det iallafall, och vackert. Du är min drottning ♥

 

är i mitt djupa sinne som ni säkert märker..
ska sova nu. Godnatt sötnosar!

 


Kommentarer
Postat av: Zina

Mycket fint <3 Kan garantera att hon är minst lika lycklig över att ha dig som dotter!

2010-10-23 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0