Längtar massvis till FRIDAY

Men hej igen!

Har lagat mat, diskat, dammsugat och tvättar just nu. Undrar om Madde märker något när hon kommer hem, nja jag tro inte hon kommer märka att jag diskat och dammsugat. Eller hon bryr sig inte rättare sagt. Men om han gör något så ska alla lägga märke till det. Lite lagom kul sådär.

Längtar något otroligt till fredag för då ska jag jobba på förmiddagen och efter det ska man hem till Jonna och där väntar tacoskväll med Dennan och henne. Sen ska vi föra lite och bli sjukt fulla och sedan dra till passi (krogen i salem) hihi, det blir nämligen min sista helg på krogen på läääänge. För jag ska sedan en hel månad vara fri ifrån det eftersom sen ska jag opereras.. buhu va läskigt!!!! Ni kommer få veta vad för operation när den är gjord! Men inte nu, det är för personligt och så :)

Nu kom madde och nu ska vi äta lasangen som jag gjort. Pussen♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja fy fan vad jag längtar! Kommer bli så jävla awesome :D Och du har en fantastisk jävla profilbild här! Haha <3

2010-10-12 @ 22:06:32
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0