Ive been to long on my own

Godmorgon!

Jag är fruktansvärt trött och jag gick inte ens och la mig jättesent igår.. iaf inte senare än dagarna innan!? Men aja, ska försöka vakna till lite i en dusch och sen ska jag nog äta frulle (apelsinjuice och en macka med skinkröra, mmmm!). Efter det blir det nog att bestämma klädsel och sminka/fixa frillan. Eller kanske sminkar mig, aja det är orelevant! Vad händer för er idag då?

Jag ska nog bara ner till jobbtorget och sen vet jag inte, asså Jill snackade om att vi skulle vara idag också men får se vad hon säger när hon har rast och kan prata i telefonen.

Jag ruttnar på att bara vara hemma, vill jobba röven av mig! Älskar verkligen att jobba, det är på något sätt en frihet?! Eftersom att man/jag blir så passiv av att bara vara hemma och inte göra någonting (nästan), men blir uttråkad, rastlös och jag vet inte vad! Men arbetar man så är man aktiv, man kommer igång med andra saker, man slipper rastlösheten om det finns saker att göra på ens arbete, vilket det gör på mitt arbete såklart, har sökt massa andra barnjobb så får se hur det går med det. På Måndag ska jag som sagt på intervju i Östermalm *snobbigt* och det är angångende att ta hand om 2 barn efter deras dagis. Då kan jag ju passa in mitt nuvarande arbete med det dom erbjuder.

Men Puss på er, måste hoppa in i duschen och vakna till nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0