Idag får jag träffa älskliiing

Sorry that I dident blog yesterday! Men hade lite annat för mig, på dagen var det jobb som väntade på förskolan, på eftermiddagen var det Dennan och jag som skulle föra hemma och äta middag. Självklart på kvällen blev det utgång! BLACK & WHITE (rave/trance/hardcore/hardstyle) för första gången på favvo stället Göta Källare a.k.a 360 !!! Vi hade grymt kul, och detta ska göras om, FAST med mindre kläder.. vi va tvugna att dra ganska tidigt bara för att det blev för varmt.. det var ca 800 pers där, vilket är sjukt mycket!

Nej nu ska jag ta och fixa mig lite för ska åka hem till mamma, pappa och NOVA! Åh va jag saknar dom, kände liksom att det behövdes. Så blir man bjuden på middag också, ska sova där dessutom så kommer inte skriva något mer förns imorn när jag kommer hem. PUSS PÅ ER ALLIHOPA



SHIT, Jag har nog världens sötaste hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0