I really want you

Idag är det Fredag och jag har precis betalat mina räkningar och nu ska jag nog dammsuga hela lägenheten. Det här är en sån här Fredag då jag inte ska bry mig om något typ, ska göra allting rätt och sen bara "go with the flow".. Har kollat igenom allt jag köpte igår och ångrade mig som FAN! Men nu så känns det bra när jag faktikst kollat på vad jag köpt, kan vissa lite saker här faktiskt.

http://alessandra.se/images/2010/dsc_1134_104111360.jpg
Leggins med döskallar på sidan, från GinaTricot

En topp med blommor, från GinaTricot  En Lila stickad tunika, från GinaTricot

Det var allt från Gina, och sen har jag köpt en svart, oversize, stickad, långärmad tunika från Cubus, vanlig svarta leggins från cubus. Trosor från både New Yorker och HM, köpte två par örhängen och hårklämmor. Det blöev mycket shopping igår och jag kände på något sätt att jag förtjänade det! Så ska inte ångra ett skit =)

Ha det bra så länge, ska fortsätta lyssna på Blunt och dammsuga nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0