Behöver er ALLA!

Imorgon börjar jag mitt nya liv, det är då allting ska ske! Jag kommer må så jävla dåligt och det kommer självklart gå ut över bloggen! Så jag säger bara, snälla, stöta mig! Kommer behöva all kärlek och tröst jag kan få. Hoppas ni är med mig på den här fronten, för jag kan inte göra det här ensam. Hur mycket jag än vill så kommer jag inte klara det utan allas stöd. Har gått och tänkt på imorgon hur jävla länge som helst nu, innan jag ens visste att den skulle finnas. Kommer få klara mig utan vanlig mat, dricka, och alkohol ett bra jävla tag! Inte för att alkohol skulle vara något problem men det kommer typ betyda ingen utgåg för mig, jag gillar liksom å gå ut och festa.. bara få dansa loss och ha så jävla kul. Men kommer nog inte orka med en hel natt utan varken mat eller alkohol, för man piggnar liksom till när man dricker det. Dessutom vågar jag släppa loss lite mer.. men imorgon är det slut för min del, kommer nog inte göra så mycket sånt på minst ett halvår. För kommer nog inte klara av det tidigare, kommer nog heller inte vilja. Vill få en bra start i mitt nya liv liksom.

Ni vet ju att jag ska opereras och det sker den 16/11 är det sagt, nu fyra veckor innan ska jag göra en stor förvandling från den jag var igår till den jag ska bli på bara en dag - imorgon. Åker till sjukan imorgon och skriver in mig.. vet ni hur rädd jag är? Hur rädd jag är över att allt ska gå fel till, eller att dom ska ändra datum, eller att mamma inte är med mig när jag blir sövd om en månad.

Fattar ni om en månad så får jag min största dröm besannad! Det kommer vara det jobbigaste jag någonsin gör men det är det tamejfan värt! Upp till 110% och jag hoppas då att ni finns där.. att ni visar mig fram till den rätta vägen.

Snälla va med mig på det här ♥

Puss, nu ska jag göra mig iordning för att sen åka till haninge och handla min naturdiet och sen åka till stan och bli bjuden på bio och sista middagen innan mitt liv förändras.

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

Jag finns här för dig föralltid, och det vet du <3

2010-10-18 @ 15:57:30
URL: http://jillou.blogg.se/
Postat av: Emely

Jag finns här! Du kommer klara de för du är så jävla BRA!!!!!!!!



Ser fram imot att få träffa den nye Ella nu :)

(även om jag älskar den gamla)

2010-10-18 @ 16:28:32
Postat av: Denise Linderoth

Du vet att jag finns här för dig älskling! Jag fanns för dig innan och kommer finnas för dig efter och jag kommer göra allt i min makt för att stötta dig. Du betyder så mycket för mig, även om vi bara känt varandra lite mer än ett år känns det som en evighet, du känner mig utan och innan, det är helt otroligt vad mycket du vet om mig, som jag inte ens berättat. Du ser/hör på mig när jag mår dåligt och finns då där för mig. Du får mig alltid att le och skratta så fort jag hör din röst eller ser dig komma gående mot mig. En sådan vän vill jag vara för dig! Vill att du ska förstå hur mycket du betyder, att jag aldrig vill förlora dig och att jag verkligen verkligen ÄLSKAR dig. Inget kan skilja oss åt. Min vän, min syster, mitt allt.

2010-10-18 @ 19:36:27
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Larsson

<3

2010-10-18 @ 22:59:04
Postat av: Zina

"Du får mig alltid att le och skratta så fort jag hör din röst eller ser dig komma gående mot mig."



Känner igen det!

We're here for you<3

2010-10-19 @ 14:01:43
Postat av: diana

Storasyster här! <3

Älskar dig jätte mycket,du vet att du är mitt ALLT.

Finns alltid här för dig och kommer alltid att göra.

Många stora pussar <3<3<3

2010-10-19 @ 18:38:03
Postat av: Tobiaskaia

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 09:52:06
URL: http://tobiaskaia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0