Är nog inte riktigt på topp :/

Ehm... som ni nog ser på bilderna mår inte jag så bra, ser rätt sliten och död ut (dessutom är dom här redigerade för va helt VIT på orginalbilderna :/). Visserligen har jag inget smink på bilderna men brukar aldrig se så jävla förstörd ut, mår så horigt dåligt av dom här jävla nutrilett-påsarna! Ska erkänna en sak... jag ska typ käka 5-6 sådana per dag, men klarar inte det. Mår så jävla dåligt efter två liksom, så dom senaste dagarna har jag bara fått i mig 3 stycken.. och gnäll inte på mig för jag förtjänar mer än så! Idag träöck jag faktiskt i mig en till så har druckit 4 stycken idag, wiho! Fortfarande för lite.. en vanlig kvinna ska väl ligga på 2000 kcal per dag, i dessa är det endast 111 kcal det betyder att jag får i mig ca 333 - 444 kcal varje dag, skillnad?! (jo tack jag vet)

Skiter egentligen i hur mkt jag käkar, grejen är bara den att jag inte vill få näringsbrist för att jag käkar för några så det kanske slutar med att jag inte får göra den här operationen jag ska genomgå. Om exakt tre veckor!!!

Fan, ska ta och ta min järntablett nu och sedan tänka efter va fan de e jag ska göra åt det här. Puss på er, och tack till alla er som finns där och stöttar mig varje dag. Utan er säger jag bara ♥


Kommentarer
Postat av: emely

Gumman då!!! 3 veckor kvar sen jävlar! du är så jävla bra, man får må dåligt och man får hata drick äckel sakerna! HAr de inte sbit att du kan äta buljong från nudlar? DE fick Erica göra.



MEn gumman, tänk också hur länge du stått ut och nu är de bara 3 fucking veckor kvar och de är ju så värt de ! Du kmmmer trivas så mycket bättre med dig själv !



OM 3 veckor vaknar du upp och börjar ditt nya liv. Ett liv som du har drömt om så länge!



Du klarar de Jag och många fler hejar på dig! BARA dig!



Puss !

2010-10-26 @ 23:32:48
Postat av: Zina

Drick dem o säg FAN VA GÖTT!!! När du egentligen menar FAN VAD GÖTT... att jag ska operera mig om BARA tre veckor. Tänk på hur länge du har väntat egentligen, vad är tre veckor?

2010-10-28 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0