ÅÅÅH!

Lyssnar på det bästa från idol på spotify, just nu går sassa med weak i öronen! Så underbar röst måste jag bara säga. Gillar när hon skriker till sådär, ni som sett och lyssnat på henne.. det blev ingen sallad till lollo, nej jag ställde mig nämligen och lagade mat, ostgratinerad kyckling med pasta i tomatsås.. hoppas hon och Madde gillar det! Bara ville göra något, älskar ju nämligen att laga mat och älskar att överraska så tänkte göra det till en underbar vän, som visar att hon stöttar mig!

Det är ju inte så att om man kommer hit så får man ingen mat bara för att inte jag äter, hallå?! http://labs.chemist2dio.com/wp-content/uploads/2009/07/smiley-icon-complete.png
Nej nu ska jag ta och spela in en låt.. är verkligen sugen på det! Pussss

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fan vad stark du är Ella, jag hade fan aldrig i livet lagat mat åt någon om jag inte fick äta själv haha! Men du kämpar på och är verkligen duktig. Och jag vet ju även att det är ett måste men ändå, jag hade aldrig klarat det så du ska veta att jag verkligen beundrar det du gör! U GO BITCH! haha :)

2010-10-26 @ 19:17:37
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0