Vidriga familjen Bogstedt

Varför åkte jag "hem", skulle bara dragit någon annanstans.. så fort en vis person kommer hem blir mitt humör vänt till max! Kan bara säga såhär, jag blir äcklad.. verkligen äcklad. Det börjar kännas jobbigt, när man börjar småhata! Har jag någonsin sagt att jag har världens skabbigaste familj, förutom min syster och mamma såklart! Menar då på min mammas sida. Inte för att min pappas sida är något att hänga i granen men har min halvsyster där så det skulle vara det.

Men min familj är så ytlig, så jävla beroende av vad andra ska tycka. Dom visar bara sitt jävla skal när någon annan är i närheten, hatar många av dom.. sorgligt nog. Jag trodde man skulle älska, vårda och skydda sin familj. Men inte familjen Bogstedt.. den enda som lärde sig något var min mamma och hon förde det vidare till min syster och mig. Ska vara ärlig och säga det rakt ut, ingen i min familj älskar alla, visst behöver man inte göra det men att inte kunna lösa saker som vuxna människor (vilket dom inte kan) är bara patetiskt. Jag skäms! Det är pinsamt, äve ifall ingen märker något så vet jag om det. Hela min familj vet vad dom gör så det blir liksom pinsamt för varandra.. att bara låssas som om allt är okej. Det va ett år sen min familj brött ut på riktigt och det har varit något av det jobbigaste i mitt liv, min ingifta morbror och min kusin kom inte på min student, min födelsedag och kommer förmodligen inte komma nu när jag ska opereras pga hur patetiska dom är, dom tar ut ett gräl (som är HEEELT osannolikt töntigt) på hela släkten. Känns väldigt roande, så nu på jul ska jag fan heller umgås med min familj. Åker den här personen.. min såkallade moster, utomlands så ska jag ha fest här. Så är det bara!

Ni som tycker det är konstigt det jag skriver, vet förmodligen inte alls vad jag snackar om och kan förmodligen inte sätta er in i min situation. Det jag ville komma fram till var att min moster kom hem nyss och har inte sett henne sen i torsdags och hon beter sig som en hagga, riktig jävla hagga - "jag har städat här" (typ, ser du inte, ska du inte tacka mig) och "suuuuuuuuck, har du ringt soc eller har dom hört av sig?!" (allt handlar om pengar i min familj).. nej orkar inte skriva mer. Fuck this shit!

Älskar iallafall er, mami och Diana. Förlåt men måste få skriva det här! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄCKELMÄNNISKOR!! De är inte ens värda att leva för!

2010-11-08 @ 19:45:58
Postat av: J

I'm always here for you. Jag vet hur det känns när ingen bryr sig om en. Jag vet det verkligen.

2010-11-08 @ 21:04:25
URL: http://puffsisters.blogg.se/
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Energitjuvar! Det är synd att man inte kan skita i dom på samma sätt som man kan när det inte är ens familj. Det är svårt att bara bryta rakt av då! Du förtjänar mer.

2010-11-08 @ 23:24:49
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0