Ny måndag

Har inte skrivit på ett tag nu, vet heller inte vad jag ska skriva.. men kan ju börja med att jag inte varit hemma lör-sön så det är ett skäll, sen hade jag ju som sagt fest i fredags och idag har jag jobbat! Är riktigt uttråkad.. känner mig skabbig och så, blää! Har duschat, smörjt in mig och sitter i rena kläder i en ren lägenhet. Men känner mig verkligen oren. Vet inte varför men aja, whatever!

Vill säga en sak till er, (om ni har glömt alltså...) om exakt en vecka imorgon så ska jag opereras, så kommer inte uppdatera här på ett tag. Men ska nog be min bästis skriva något inlägg så ni vet om jag lever eller inte! Kanske är lika bra, eller hur?! Puss på er iallafall, ska ta och kolla avsnitt 8 av Vampire Diaries nu, K Ä R L E K!!!

En bild från fredagen bara, jag och bästis.


Kommentarer
Postat av: Em

Hur ska jag klara mig utan din blogg?! :(



Saknar dej :/ <3

2010-11-08 @ 18:38:49
Postat av: Denise Dennan Linderoth

JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN! Vid din sida, always.

2010-11-08 @ 23:25:38
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0