min vecka blev mer dramatisk än väntat

Fick jobba idag, därför jag inte uppdaterat. Känns UNDERBART! Men är ganska orolig över veckan för den blev inte alls som jag väntat mig... imorgon ska jag också jobba, men innan det måste jag ringa och beställa hem ansökan om bostadsbidrag, fixa en arbetsplan från arbetstorget, kolla upp vilka jobb jag sökt och sedan höra av mig till arbetstorget pga att jag inte varit där som jag ska, fan... att jag inte kan göra flera saker samtidigt, behöver rutiner och det får jag knappast med ett vik jobb och en snar operation, helvete om allt går åt skogen nu!!! På Onsdag ska jag till Vårdcentralen, vill verkligen inte det för är orolig över visa saker (som jag inte ska gå in på nu). Torsdag ska jag tydligen både till arbetstorget oooch soc, skit kul! :/

Så äre med det, vill inte prata om det mera just nu.. men kan berätta att jag köpt en ny BH idag, behövdes verkligen. Min svarta jag hade gick sönder och klarar mig inte utan en svart BH, typ det viktigaste som finns. Men puss på er


Kommentarer
Postat av: Denise Linderoth

Stressigt det lät :(



Fin du är äskling!

2010-11-01 @ 20:12:45
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Emeelyh

Stressa inte ihjäl gumman! EN paj i taget, andas och lev.



<3

2010-11-02 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0