lessen gubbe

Asså jag säger bara fuck this shit!

Fuck everything.. orkar inte vara den som alltid ska vara den andres nästa val.
Varför blir det så? Varför är det så? Fattar verkligen ingenting
och jag orkar verkligen inte engagera mig i något längre!
Man ska aldrig säga aldrig men nu jävlar gör jag det,
ALDRIG att jag gör om samma misstag igen..
tänker inte gå och tänka på vad jag inte har som alla andra har.
Jag är jag och take it or leave it.
Faaan att man ska bli så jävla pissed of pga sånna här jobbiga jävlar.

nej men tänkte gå och dö, någon som vill joina?

för alla information så är jag egentligen glad,
väldigt glad men det är smågrejer som får mig tänka på något jobbigt,
något jag inte sagt till någon.
Folk tror säkert att det är glömt men jag kan bara inte glömma det här.
Ska nog sluta gilla människor, dom är onda! :/

Kommentarer
Postat av: diana

Älskar dig som mest, ville bara säga det.

Du är mitt allt <3 // storasyster

2010-11-25 @ 23:06:41
Postat av: em

Hoppas inte att du menar mig :( <3

2010-11-26 @ 01:25:48

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0