Dissar/ignorerar ingen, fungerar inte så!

Idag är jag fortfarande i Tumba, väldigt skönt iaf. Har isolerat mig, (men alla lär ju tro att jag dissar dom) men såhär är det, har inga pengar på min mobil så kan inte svara på folks sms (alltså comviq har gått ut).. har ett nytt hemma men tänker inte åka hem för det.. är ganska så trött på personen jag bor medmen aja, åter till det jag ville komma fram till; jag har missat nästan alla samtal när folk ringt mig för sitter inte på min mobil som om den vore mitt liv. Som om jag levde för telefonen.. nej knappast.. mobilen har typ legat på laddning i snart 18 timmar, nödvänidgt?! Nej! Men aja.. Jill och jag ska åka och träffa en tjejkompis och vi ska försöka hitta nån fest eller så åker vi till en killkompis.

Puss! Skriver nog imorgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Nej men vi skulle planera kryssningen idag därför jag har ringt dig ett antal ggr och skickat sms. Känns som att det är bara jag som försöker ta upp det här så vi skiter väl i det antar jag eller? För ni säger att ni är taggade men ändå gör ingen något förutom väntar på att någon annan ska ta tag i det. Är faktiskt lite besviken eftersom jag såg fram emot en rolig helg med er.

2010-11-27 @ 16:47:45
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0