Härligt

Jag har lärt mig en ny sak.. mjölk hjälper mot illamående åtminstånde när man är full! (haha, nej! Jag mådde prima hela dagen) Men detta vill vi inte gå in djupare på ;)

Från början var vi i skogen på ett berg, de va en pers att dra sig upp dit! Väl när man var framme var det så sjuuukt mycket mygg att de inte är sant. Men jag gav det en chans tills elden kom upp... det blev nästan bara värre med mygg. Stod man stilla 4sek så var man som en vandrande mygga! Nej.. aldrig mer, jag varnar er.. inge Tumba Bruk! usch...

Efter det åkte vi till Rönninge, fick betalad taxi och grejer ;) Och där blev det riiktigt nice! Loved it Man blev bjuden på dricka, det va skit skönt folk och det var länge sen som jag va på en sån bra fest. Måste göras om =)

Nej nog om igår.. vaknade för en timme sen typ, har varit i willys och köpt popcorn nu. Jag ska mysa till max idag. Imorgon är jag ledig åh gud så härligt! Nej puss på er. Skriver senare!

btw. bilder kommer.. ska bara ladda över dom, och jag kan säga att de blev MÅNGA!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

ladda uupppp nuuuuuuuuuuuuuuuu, haha säger bara badkaret<3

2010-05-23 @ 17:55:52
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Smulan

Cha cha!

Jag tycker du verkar leva ett spännande liv, och jag skulle vilja veta mer om vad som händer i din vardag missy, så skulle du inte kunna börja twittra?



Puss <3

2010-05-23 @ 18:31:38

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0