Till er som jag inte träffar så mycket...

"En sann vän stuntar i om du är pank, om ditt
hus är ostädat, vad du gjort i ditt förflutna eller om din familj gör
massa tokigheter. Den älskar dig för vem du är. En sann vän ifrågasätter
inte vänskapen fast det kan gå långa perioder utan att ni talar."

Tro inte att jag älskar er mindre för att jag inte träffar er lika ofta, tro inte att jag skiter i er för då har ni fel! Jag tänker på er hela tiden. Jag Vill skapa kontakt mellan oss men allt ligger emellan just nu, jag föröker verkligen och jag vill verkligen! Snälla förstå det och se det aldrig som att jag inte älskar er.

Ta åt er om ni känner för det för jag menar många med det här, speciellt Z för jag vet att du tror att jag skiter i dig, men det gör jag verkligen inte. Nu senaste när jag skulle höra av mig var dagen efter valborg, jag hade inget busskort kom jag på då. Kunde inte skaffa heller och hörde inte av mig på grund utav noll pengar på mobilen. Jag vet att det bara är massa bortförklaringar men hade aldrig ens lagt ner energi på det om jag inte brydde mig om dig. Jag älskar dig och många andra som jag inte träffat eller hört av mig till på länge. :/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0