Just idag är jag stark

Allt känns så fruktansvärt bra just nu, mina betyg, berömmelser jag fått, Nova kommer snart (vovven), jag tar studenten, sommaren är här, operationen som sker snart och mina relationer till personer. Jag kan inte förstå hur jag lyckades.. Ellinor Bogstedt har lyckats för en gångs skull. Det är helt otroligt och jag blir helt ställd. Jag är inte den som har haft det lätt för mig, älskar fått något serverat på silverfat, jag är den som ständigt måste kämpa. Och idag är jag glad för det, jag tar inte något för givet! Är bara tvungen att ge mig själv lite creeds nu (sker inte ofta). På ett år har det hänt så sjukt mycket, mitt liv har snurrat upp och ner. Jag fick flytta från Salem, jag förlorade en vän, jag fann flera därtill, jag har festat som aldrig förr, jag har legat sjuk som aldrig förr. Jag har haft mina depressioner, jag har ångrat mycket, jag har varit sjukt stolt över mig själv, jag har kämpat och gett upp.

Jag har verkligen fått en vändpunkt i mitt liv, jag har insett att det finns bra stunder för alla. Jag vet att jag kommer att ge upp flera gånger men samtidigt så vet jag att jag kommer trampa på det som trycker ner mig och fortsätta kämpa! Jag är lycklig och glad, hoppas det fortsätter ett bra tag.

Jag skriver inte det här för att framstå som en bättre människa, jag skriver det här för att stärka mig själv. För att jag alltid ser ner på mig själv men tack vare mycket så kan jag kolla på mig själv och känna mig stolt. Ive managed my goals!

Tack för att ni läser min blogg, och hittat en anledning till varför. Ni stärker mig kan jag säga, det känns som att någon tycker det jag skriver är bra eller viktigt. Puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0