Jag ska klara allt nu fram till studenten!

Nu är jag hemma från skolan igen.. känner lite press för jag har MYCKET plugg nu innan den 21a då betygen sätts. Men jag ska klara det här, jag ska ta mig fan göra alla uppgifter, komma till skolan hur jobbigt det än är på mornarna och jag ska bara ge järnet och visa dom alla att jag kan jag med, för jag vet att visa tror på mig och dvs jag själv.. och bara för det så ska jag inte göra dom personerna och mig själv besviken!

Det jag har fått nu är iaf det här:

* religionsprov - 11/5
* Samhällskunskaps uppgift för att få VG, inlämning - 17/5
* epoker inom frisörvärlden, 50- och 80-talet
* Brudprov imorgon
* videon till redovisningen om renässansen (bara en liten sak kvar) på svenskan

Sen är det ju mer.. fast kommer inte på allt nu, ska iaf ta och kolla lite på epoker inom frisörvärlden idag. Sen får vi se om det blir någon klippning och färgning, hon har nämligen inte hört av sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0