ÄR SÅ TRÖTT PÅ DEN HÄR SKITEN!

Godmorgon

jag var tvungen att ställa klockan idag.. usch! Nu har jag iaf duschat, så ska jag sätta på mig lite kläder. Sen åker jag till Tullinge, ska ju städa inför min student. JIPPI! haha, nejmen det är skönt att vara med annars blir det inte som jag vill. Det kommer ju ändå folk dit, mina vänner liksom. PLUS att min mormor är envis.. jag menar verkligen att hon är bohem!!! Skit jobbigt.. hon bara samlar på sig massa skit och sen kan man inte slänga det för att "någon kanske kommer använda det sen, det kan vara bra och ha".. my ass att det kommer vara bra att ha. Nu är det tydligen tjaffs där uppe, men när jag kommer upp ska jag röja hela skiten.. tänker inte skämma ut mig. Har mormor sagt att jag får vara där då vet hon vad det innebär. PUNKT SLUT

jag säger bara min familj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0