Jag är här igen, efter en underbar helg

Godmorgon, har ingen praktik idag för tänkte ta det på lovet =)

Kollar just nu på Bella & Tyra Show, sen ska jag ta och äta frukost. Blev inget bloggande igår för att jag inte var hemma på dagen och sen så orkade jag bara inte sitta vid datorn helt enkelt! Idag ska jag nog plugga på mitt projektarbete eftersom att själva reportaget ska vara klart på onsdag. Vi får se hur mycket det blir idag men ska försöka få texten klar iallafall, det är ju det som tar mest tänketid.. och resten är ju nästan klart så. Jaja, skriver lite senare iaf. Tror det blir Hiss och diss idag för har verkligen något att hissa!

(i helgen hände mycket, fredags var det chillkrök med min kusin Emelie och Gabis med tre killar, ytterst trevligt faktiskt! och i lördags vare chaplins bar med Dennan, Madde, Cissi och Johanna.. sen blev vi några fler men jaa går inte in på det. Bilder kommer förmodligen kan jag bara säga, då Dennan och jag står och dansar vid en ********** Haha, vad det är får ni inte veta nu!)

Jamen, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emilianlovise

Excellent site!

2011-05-20 @ 12:53:43
URL: http://emilianlovise.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0