Tips om vågor

En av mina söta läsare undrar hur jag vågar mitt hår med plattången.

För det första: spruta i något medel när håret är blött, som ger lite stadga till exempel en värmeskyddande spray/lotion, den jag använder är från PHC



2.
ta plattången och vrid ett haft varv fram och tillbaka ända till toppen (som flera s efter varandra) Spraya varje passé med en medelhård spray för att det ska hålla.

3. Glöm inte att ta ganska tunna passér för att hela håret ska bli så enkelt att arbeta med som möjligt. Ju smalare passeér destu enklare är det att få vågor. (samma sak gäller, locka och platta och föna med borste)


Då blir resultatet förmodligen bättre än det här, och sen så är det ju såhär att övning ger färdighet

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

Åhh, TAAAAAAAAAAAACK SÅ MYCKET. Vad söt du är :-D Jag måste prova nu igen, haha! ♥

2010-03-19 @ 15:47:54
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Jeppejeanett

Very nice site!

2011-05-01 @ 10:21:06
URL: http://jeppejeanett.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0