skolan har börjat!

... men idag är det praktik. Och jag fick inte mina pengar från i Lördags så det blir att få dom idag! Kommer typ inte kunna göra ett skit med dom för som sagt jag har massa pissiga räkningar som ska vara betalade, har iof bara en men en väldigt stor sådan. Och har mailat dom om en avbetalningsplan men inte fått något svar.. därför så måste jag har pengar innan den 18de, ska väl ta och ringa dom också..  men väntar lite till!

Aja nog om det, ska iaf till praktiken nu och har klätt på mig! Bussen går om ca 20min, och jaa.. jag är jätte trött. Ville helst bara somna om, som mina andra syskon fick göra (dom börjar nämligen imorgon) Men det är bara att pallra sig upp, right?! Ni får ha en trevlig dag iaf, själv är jag på praktiken enda fram till 18:00, planerat. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0