Någonting jag dissar

är personer som drygar, typ en av de saker jag verkligen ogillar mest! Ett exempel som inträffar mig dagligen är når man säger något mot någon utan att säga dens namn, typ vissa blablabla mer än andra och så tittar personen på en som att man vore största puckot. När fåolk gör så mot mig vill jag bara slå in pannbenet på denna person och sedan spotta personen i ansiktet 700 ggr. Men jag gör det inte för jag vill inte sjunka lika lågt.. Och ja! Det har hänt något, annars skulle jag förmodligen inte skriva så här just nu, folk kan vara så himla jävliga alltså (inget nytt jag vet). Ska nog ta och dra från södra stockholm ett tag, sommar bli det att inte bo här iallafall! Men just nu är jag så illa tvungen eftersom att min skola ligger här. Men i sommar är jag klar frisör och då ska jag börja jobba så fort jag kan! Men förmodligen inte i Stockholm.. ingen vet ingen behöver veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0