Mina Sötnosar

haha, sjuuuukt gammal bild I WANT MY LONG HAIR

hej igen mina gullepluttar.. förlåt för den URUSLA uppdateringen, men jag har faktiskt en ursäkt! Igår, åkte jag faktiskt till mina kära vänner Emely och Erica i Haninge. Skulle egentligen inte sovit kvar där men så blev det eftersom att jag sydde in löshår på Emely hela kvällen. Riktigt kul, och snyggt blev det tycker jag. (det kommer bild sen när jag orkar ladda över bilderna till datorn), hihi! Jaja, fick iaf skjuss hem av dom idag på förmiddagen. Men hade väääldigt bråttom eftersom att jag skulle träffa min väl Lollo.. så det var bara för mig att hoppa in i duschen och sedan klä på mig och dra. Mer än så blev det inte. Vi har iaf umgåtts hela dagen idag och kom hem för en halvtimme sedan. Åh nu blir det att kolla på filmen stomp in the yard

Vad har ni haft för er denna underbart soliga dag? =)

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

fin bild ju;D

2010-03-20 @ 23:25:45
URL: http://vadfanskajagheta.ses

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0