Min åsikt

Jag har tänkt på det här ett tag nu och ska faktiskt ta och skriva ner det! Vad är det som får folk att trycka ner andra? Som alla dessa bloggar - minst en tredjedel skriver negativt men jag fattar aldrig varför.. vad är poängen med det hela? Vad är det som säger att "du ska trampa på den här personen, hon är inte värd något bättre" Får inte ut något vettigt utav den frågan, förutom att det är dumt.. patetiskt och synd! Visst att alla tycker olika och att folk kan störa sig på andras åsikter. Men vad är det som säger att du ska sjunka så lågt att du måste skriva elaka eller tråkiga kommentarer som bara förmedlar dålig energi? Är det någon som kan förklara för mig med ett vettigt svar? Nej! För det ska inte finnas någon tillräckligt bra anledning, eftersom att det inte är bra. Det är inte bra för dig, du kommer ingen vart med att bara trycka ner folk och det är inte bra för den du skriver det till, personen mår bara dåligt och måste handskas med folk som hatar! Jag tar Paow som ett exempel för det är så stort nu, när hon skriver att hon är Sverigedemokrat, går läsarna upp i varv! Dom hotar henne och förnedrar henne, asså jag förstår inte.. låt henne ha sin åsitk och gillar du det inte så dra? Hon är åtminstående ärlig och står för det hon tycker, tänk de personer som inte ens vågar det och måste gå bakom ryggen.. då är man ju stark och modig eller, hmm?!

Skulle inte tro det, men aja.. ville bara skriva som jag tycker för det är viktigt för mig. Det är så jävla mycket trams om yttrandefrihet men ändå när man säger som man tycker så vänds hela bloggen upp och ner.. alla flippar ur och får utbrott. Ta det lugnt och som sagt skit i det! Låt alla tycka som dom själva vill.. vi lever inte på 1800talet då man inte fick säga ett skit, så håll snattran =)

PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin blogg du har!

2010-03-15 @ 18:47:03
URL: http://svalurlover.blogg.se/
Postat av: BÖGJÄVEL

Härligt :) Det är bra med mig också! Vad gör du?

2010-03-15 @ 18:49:58
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: finalinafina ♥

den heter "Miss you love"- Maria Mena. så himla fin :D

2010-03-15 @ 18:52:57
URL: http://finalinafina.blogg.se/
Postat av: Ellenor

det är väl coolt att låssas vara bättre än alla andra. kan dock inte säga att jag hålled med om det. eller så går de efter "all publisitet är bra publisitet"

2010-03-15 @ 19:08:46
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0