makes it so hard not to cry

Jag vet att jag inte har skrivit nu på typ 7-8timmar men nu kommer äntligen ett inlägg. Jag ska försöka att sluta lova massa saker till er läsare, för jag håller det aldrig ändå! Jaja, just nu sitter jag och lyssnar på musik (och sjunger) hihi. Det vill säga gör så lite som möjligt =)

Tänkte på en sak när jag åkte hem idag föresten...
eller tänkte på en sak, jag tänkte på personer. Personer jag inte visar att jag saknar och älskar! De som nästan har försvunnit från mig. De jag aldrig träffar, jag la en varm och stark tanke till de som innefattar den här texten. Jag saknar er, förlåt för att jag inte visar det!!! :/ Vill bara att ni ska vara närmre mig och att det ska finnas mer tid och ork (jag orkar inte alltid och sen så får jag dåligt samvete för att jag sviker) Vill bara visa här och nu att jag finns här och vill inte nämna så många namn men en beroende person är min bror - Andreas, jag saknar honom något enormt och vi har inte träffats sen den 8de oktober, alltså fem månader exakt imorgon. Saknar Alfons, Millas och Sasses mattar också! Vill inte skriva mer om de personerna för andra kan ta det illa att jag inte skriver att jag saknar de. Men ni vet vilka ni är!

Puuussen



Saknar den här ängeln också, men det kommer jag alltid att göra, ska bli så skönt i sommar. Hon vet vad jag menar och hon är den enda som behöver veta! Jag älskar dig syster min.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad är det på marken?

glas?:)



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du gillar min blogg!:)

2010-03-07 @ 06:45:32
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alfons och millas lillmatte!

Söting

2010-03-07 @ 13:40:38
Postat av: diana

Älsklingen min! du vet att du är mitt allt och att jag lever för dig <3 utan dig skulle jag inte klara mig. tänker på dig varje dag,varje sekund. Älskar dig //storasyster (haha vilken gammal bild på lilla mig) Pusspuss

2010-03-11 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0