I make A difference

- vad betyder kärlek utan kulturella gränser för dig? . . .

Hej idag.. Har varit med min vän Dennan hela förmiddagen och vi har haft myskul i Tumba, det blir lätt så när vi är tillsammans för vi e lite mongo.<3 Vet ni, jag var på soc idag men fick inte den hjälpen jag ville ha tyvärr.. men nog om det! Ska ta och plugga nu med min goda hallonmums jag gjorde.. super enkelt.. hallon, grädde och oboypulver, ME LOVE! Ska iaf ta och plugga järnet nu, ska skriva en uppsats till Samhällskunskapen på ingressen där :s jaja.. skriver senare pouspous

Juste! Jag har gjort en god gärning idag.. skänkte 15kr till Haiti barnen =)

här har ni min mumsiga hallon"sak"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0