Hos tandläkaren i 2 timmar

Hahaha, asså jag fick sitta och vänta i en halvtimme och sen fick jag vänta där inne i typ en timme, man ba kuuul! Men fick iaf en hemlig sak för det, helt najs liksom! =) Idag är jag på bättre humör, kommer betala ena av mina fitträckningar idag. Känns skönt, men sen har jag två kvar. Fast ena kommer jag inte behöva betala förns månadsskiftet. Men den andra är senast den 18de och det är nästan 800spenn. Blir så sjukt irriterad eftersom att det är dom som skickar ut skiten och sen måste man själv skicka tillbaka grejerna (fotografier från skolan) ANNARS måste man betala.. ja ni vet hur det är liksom :S

Men det gick iaf bra hos tandläkaren och så, den hemliga saken kommer ni kanske få reda på vad det va senare ;) but lets keep it this way for now! Skriver ikväll.. pussar och kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0