Hello boos

Jag vet äntligen vad Guten betyder (jag skrev gutten jag vet), det betyder god, alltså skrev jag godmorgon :D fast på mitt sätt! hihi.. Nej igår blev tyvärr inga fler inlägg för mitt internet dog, så jävla typiskt och irriterande, gissa vem som fick damp igår liksom?! jaja, just nu sitter jag och äter nudlar, mums.. efter det ska jag nog hoppa in i duschen och sen byta om och efter det åka till mamis jobb och hämta grejorna, jag orkarde nämligen inte ta med mig grejerna igår när vi skulle till stan liksom!

Hittade lite kläder igår - en svart kjol, en svart långärmad tunika typ (stickad), en svart topp och ett långt rosa linne.

black is my religion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0