Godmorgon mina gullpluttar

Är fixad och ska snart bege mig till skolan.. missade bussen så går på nåsta lektion som börjar 10:50. Men då hann jag ju skriva ett litet inlägg till er sötnosar, vad händer denna torsdag då ?

För mig blir det som sagt skolan och sen åker jag hem och pluggar järnet på mitt projektarbete och en svencka läxa. Imorgon är det nämligen klippningar som gäller för mig, tror det blir hela 4 st =) och därför blir det nog ingen pluggtime. Dessutom är det FREDAG, hur kul är det att plugga en fredag liksom.. jaja, Pussar och Kramar


btw. Blev jätteglad nu när jag loggade in på bloggen, eftersom att en supersöt tjej.. nivet veckans par tjejen, hon frågade om tips och råd om hennes hår. Och jag älskar sånt, skulle vara jätte kul om ni frågade mer sånt. Om ni undrar alltså. Men om ni gör det, tveka aldrig. Älskar att föra vidare min kunskap...

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Ella du borde svara på kommentarerna i bloggen :) Så att alla kan läsa. Och kanske göra om esignen så man ser att det är en vardag+hårblogg :D Då nischar du bloggen också.

2010-03-25 @ 13:51:05
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0