gå inte miste om det ni mest av allt älskar

Count your blessings everyday,  
before they've grown and flown away



Nej det här är inte min hund men det liknar min Bonzo så himla mycket som nu är i himlen. Jag saknar min älskling, min ängel och min bästa vän! Låter helt sjukt jag vet men så är det, kan inte ens förklara med ord hur den här underbara bjässen var! Ni som träffade honom vet, och han var speciell.. en riktig sötnos som aldrig gjorde några fel, han var bara lite busig ibland! Bonzo min skyddsängel, jag saknar dig!

Elli <3 Fullefonz :')

Kommentarer
Postat av: jillou :)

det bästa var när han bajsa på min sko? eller? HAHAHA! saknar den där sötisen <3

2010-03-02 @ 16:51:23
URL: http://jillous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0