Färgat mitt hår

Hej på er alla, idag har jag varit på kurs från 9:00 till 17:00.. tuff dag verkligen. Men blev färgad, är faktiskt jättenöjd. Senast jag blev färgad så vart jag också nöjd men färgen hade gått ur så det skiftade lite i grönt.. inte fint alls :( MEN nu så, är verkligen helnöjd. Och här kommer lite bilder till er babes.

Vad tycker ni?


Och anledningen till varför färgen har mattats ner och skiftar i grönt är för att mitt hår tidigare varit blekt. Då används alla röda pigment i färgen för att sugas upp och ge håret färg. Men då blev det inte den där varma rödbruna tonen jag älskar. Men nu är det löst, for now ;)


Kommentarer
Postat av: mathilda

vad gulligt du hade skrivit om veckans par! tack så mkt.. har en fråga, jag är från början blond och har varit det hela mitt liv nästan men i oktober så färgade jag det brunt och nu vill jag bli blond igen men är rädd att håret ska ramla av eftersom det är rätt slitet.. vad ska jag göra åt det? kram <3

2010-03-24 @ 19:55:36
URL: http://mbrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0