ella kan ha lite bråttom nu, vi får se!

Guttenmorgon, asså kan någon berätta va gutten (eller hur det stavas) betyder!!! Jag får damp, jag vet att jag har läsare som kan tyska. :P Har aif stigit upp, med väldigt mycket snooze.. men har dessutom duschat och så. Därför åker jag till mamis jobb nu och ska hämta mina grejer som jag handlade i helgen, min tvätt, smink och posten + saxarna. Efter det åker jag hem fort och byter om (sitter i mina fjortismjukisar och ett vitt linne, bläck!) kanske sminkar mig lite fort. Och skriver ett till inlägg till er! Eftersom att det inte blir något på hela dagen sen. För klockan två ska jag möta min Louise i stan. SHOPPING PÅ HÖG NIVÅ! nej nu måste jag sticka. Puss


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Guten Morgen betyder God Morgon ;)

2010-03-01 @ 16:24:13
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hahah, nu måste jag svara ju :p

Guten är en böjning av gut, som betyder god eller bra.

Tror du tänkte på Guten Morgen (god morgon)... ;)

2010-03-02 @ 02:41:15

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0