Diana, när du ser det här! Ring mig, har en rolig sak att berätta.

haha, rubriken har ingenting med vad jag ska skriva om just nu. Tänkte skriva att jag faktiskt vaknade nyss, jag var sur från början men sen tänkte jag att jag ska börja skriva mitt reportage.. det ser ut som att det bara blir två modeller tyvärr :/ Om ingen vet någon med svart hår till axlarna som vill ställa upp?

Ska iaf skriva, och verkligen skriva sönder mig för vill känna att jag kommer någonvart med reportaget.. det ska ju snart vara klart! Jag skriver senare, puss


Kommentarer
Postat av: Emememememememememeeely

Jag har svart hår under axlarna ? ( Armhålorna) Mohahahahaaa.

2010-03-10 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0