Är stressad över vad som händer efter

Sitter här idag och funderar över väldigt mycket..

Om till exempel studenten och skolan, ofc.. vad annars liksom?! Vart jag ska ta vägen efter allt det här, vill bara bort härifrån och skaffa egen lya ha ett jobb och liksom vara självständig en gång för alla. Men staten vägrar hjälpa mig med det. Jag kommer väl få bo hemma, arbetslös i minst 10 år eller vad säger ni? Har ni några tips till mig säg gärna dom då, men kom inte med - ställ dig i bostadskö eller gå till soc eller sök jobb för allt det har jag redan fösökt med, blir så jävla irriterad över att man heeela tiiiden ska behöva kämpa för minsta lilla, räker det inte med det jag redan går igenom varje dag? Tydlgen inte...

nej nu ska jag ta och göra något annat, PUSS

orkar inte - vill inte - ser inte - hör inte - kan inte

Kommentarer
Postat av: Zina

Jag tror att du behöver ett jobb för att få en inkomst (även om det är svårt att hitta, man får typ ösa folk med ens cv+personliga brev). När det kommer till bostad kan man hitta på blocket, man kan börja med inneboende osv, man kan prata med bekanta. Cus ur 18 now, alla förväntar sig att man ska sköta allt själv, hah..

2010-03-30 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0