- along the river with an empty bag

Nu har jag kollat film - det fick bli speak med Kirsten Stewart, den va sjukt bra och välgjord.. Jag vill egentligen inte skriva så mycket, inte heller något speciellt. Men tänker ändå tillägga att jag är trött på det här nu! Jag måste bort från verkligheten ett tag..

Har kollat lite jobb på platsbanken, och eftersom att jag snart är en utbildad frisör så vill jag ju självklart börja jobba med mitt yrke. Det jobbigaste är att det finns nästan ingenting i stockholm som passar in på mig, antingen vill dom ha en med 100års erfarenhet eller någon som kan arabiska(?).. inte direkt mig som söker då :/

ska kolla vidare och se om jag finner något, hittade en helt perfekt annons, men stället ligger i Borgholm, hmm?!jaja, pussar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0