Oboy, vilket vackert väder.. solen skiner idag!

HEJ ÄLSKLINGAR!

Hra varit en helt uuunderbar dag, verkligen asså. Har ju inte uppdaterat bloggen eftersom att jag varit med min syster hela långa dagen. Det har blivit shopping och mycket prat, en helt toppen tjejdag. Dessutom är min syster den generösaste jag känner, hon har köpt massa grejer idag och jag är fruktansvärt tacksam. Vet inte hur jag ska ge tillbaka på ett bra sätt! ♥ Tack iallafall Diana, du är helt underbart söt.

Fick ett par skor, ett läppglans, ett par svarta leggins, hemma/mys-byxor (älskar), lunchTHAIMAT, en parfym. Sen tänkte min underbara köpa massa annat men jag vägrade, känner liksom skuld då.


Köpte ett par skor i söndags och fick ju ett par av min syster nu..
hmm, jag tror jag gillar blommigt. Kolla bara!



Puss på er


Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Har sånnadär vita fast svarta:P Synd bara att jag får skavsår i dom:( Men såååå snygga!

2010-07-01 @ 10:54:30
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0