godnatt inlägget

Sådär.. nu har jag klippt klart och så, blev även bjuden på middag. Gott =)
Är hemma nu iallafall och ska kolla runt lite på nätet. Efter det är det sovdags..
är en dag imorgon också, ska nämligen iväg på tjejmiddag hos min pojkvän Dennis.
Skämtåsido.. ska till Denise, my bejb. Hon Fyller 19 imorgon! Bästa <3

Sen kanske det blir utgång, ska försöka låna pengar från något hål, hmm. Inte det att jag inte kan dra ut nykter men inte så himla kul när dom andra dricker. Jag vill inte förstöra hennes dag genom att följa med och vara dyster. Om jag inte följer med henne och dom andra imorgon så ska jag fixa något annat. Men tror jag har löst mitt problem nu. Hmm.. jag följer nog med! <3

Hoppashoppashoppas, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0