RASTAFAREEEEJ

Jaha, nu var det gjort.. jag har tagit bort mina extensions! Hur det ser ut är verkligen hemligt.. det vill säga att det ser förjävligt ut. Har massa keratinvax kvar i håret. Någon som vet hur man får bort det? Jag vet jag är frisör och borde veta det.. tyvärr gör jag inte det. Ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar någon bra lösning. Dessutom har jag (som jag sagt tidigare) DREADS i håret. Typ Marley nästa =( aja... nu ska jag ta och sova. PUSS

och snälla ge mig inga dumma tips om att jag ska använda inpackning
eller försöka borsta igenom det. Har redan försökt!

Innan:

Efter:


eller vad tror ni?!

Kommentarer
Postat av: JiLL :)

HAHAHAHA ÄLSKLING! OM DU SKULLE SE UT SÅDÄR I HÅRET SKULLE JAG AVGUDA DET! FETT MED HETT, ELLER?



Idag får jag väll se hur det är, hehe ;)

2010-06-27 @ 10:21:28
URL: http://jjill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0